Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-12 16:43:33
Dar sykį kartojų, kitų žmonių nuomonės tikrai nenuvertinu. Pilnai tikiu kad pas tamtą kažkas gali
lūžti ar veikti nekorektiškai. Sakiau tik kad pas mane tvarkoje, įvardindamas vietas, kas mano
nuomone galėtų būti sklandžiau. Tos vietos, beje, po iOS 9.0 tikrai gerokai pagreitėjo ir pas save
iOS atnaujinau tik tada kai išėjo 9.0.2 ir kai jos daugiau mažiau nebekelia diskomforto. Todėl ir
klausiu - konkrečiai kurios vietos stabdo? Būt idealiausia su vaizdu. Mano iPad Air nėra daryta
švari instaliacija, pirmas iOS jame buvo 7.x.