Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Saulius
Data: 2015-10-09 08:19:59
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:

> Gal dėl to, kad tarmazilina? :) Atvirai pasakius, su iOS susipažinau tik
> prieš kelias dienas, žmonai iš darbo parsitempus iPad Air ir paprašius
> suinstalint ir sukonfigint jai įprastus google, ms ir kitus appsus. Tai
> daiktas išpakavus iš dėžutės iškart pasiprašė iOS apdeito, tai aš jam
> leidau ir kai jau paskutinį kartą restartinosi ir viskas nuvažiavo,
> padariau dar dėl šventos ramybės reset ir jau tik po to sukonfiginau ką
> ten reik.
>
> Tai ką aš žinau, gal čia taip normalu Apple naudotojams ir jie nieko
> [...]

  Gerai, kad as pats pasiskaičiau
http://ipadstory.ru/ios-9-0-2-dlya-ipad-iphone-ipod-touch-chto-novogo.html
, ir ne pakliuvau i ta bėda. Tame pačiame straipsnyje paminėta ir kad atgal
downgradintis šansu labai nedaug...
  Viena ką dar galima butų pasiulyti (jeigu device'as vis tiek
nebenaudotinas), tai pabandyti 9.1 beta susidėti. Lygtais
http://ipadstory.ru/ios-9-1-public-beta-4-dlya-ipad-iphone-i-ipod-touch.html
mini, kad ji kai kam geriau veikia. Arba bent svaru perinstaliavima
padaryti pagal nuorodas iš to paties puslapio. Aišku, jei rusiškai supranti
;-)

  Bet čia patarimai ne iš praktikos. ;-) Man pasiseke, nes as su tais
update'ais neskubu - vis dar V8.3 ;-) . Veikia ir tiek.

  Saulius