Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-12 13:33:05
Pastebėjimai tikrai nežeidžia ir nenervina. Nervina daugiau globalios išvados, sarkazmai,
išvedžiojimai, sumenkinimai, panieka ir t.t. Ir kaip taisyklė, tai pagrinde liejasi iš androidininkų
stovyklos:) O šitam grupse tai ypatingai išreikšta, dauguma laiko tiesiog garbės reikalu papilti šūdo.

Senesniais laikais labai panašus atvejis buvo Microsoft vs Linux batalijos. Kiekvienas save
gerbiantis linux adminas laikydavo garbės reikalu papilti šūdo ant Microsoft ir suniekinti
priešingos stovyklos vartotojus kaip ir epitetų visokių pridėliot:)

Va tokie dalykai pagrinde ir nervina. Jei Apple nepatinka, tada gal iš vis geriau jo į rankas neimti
ir džiaugtis Androidais. Jei vis tik yra noras kažką su Apple nuveikti - gal labiau reiktų
pasiaiškinti ar tai lokali problema, kaip ją galima išspręsti, o ne daug negalvojant šaukti, koks
Apple šūdas ir sėdėti laimingam ir besidžiaugiant savo numestu samoju.

P.S. Tu pamatei keletą atvejų su stabdymais, aš pamačiau keletą be. Visi įrenginiai kažkiek
individualūs, tikrai nebus kad visur viskas vienoda. Manau iOS 9.1 situacija bus dar geresnė.