Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-08 17:37:52
On 2015-10-08 16:12, spakainas wrote:

> 5 iphone - pakibo mirtinai! Pirmą kart per 3 metus, nebuvau dar to
> matęs, šokas konkretus. Teko su mygtukų kombinacija perkraut.

O, prisiminiau, prieš porą savaičių kirpykloje kirpėja savo iphonu
negalėjo naudotis, verkė, jog nebeveikia ekranas. Tai kol laukiau savo
eilės, davė man pažiūrėt. Nu, akurat, šiaip veikia, bet ekranas į nieką
nereaguoja, t.y. jei kas skambina, atsiliepti nepavyks, bet telefonas
skamba. Tai greit susiradau internete tą restarto kombinaciją ir
perkroviau. Po to jau veikė normaliai. Kokia teni OS versija buvo,
nesigilinau, bet nenustebčiau jei 9.02 :)

> Vienintelis dalykas kas guodžia - kolega su androidu į mano komentarus
> ios9 kryptim replikavo - "a tai čia px, man androidas nuolat taip daro,
> ko čia parinies". Samsungas kažkoks irgi ~panašaus amžiaus.

:))) Gal koks Galaxy TAB ten? Nes šitie pigūs Samsungo TAB'ai su
Samsungo launcherio grožybėmis tai lygiai taip pat stabdo kaip iPAd Air
su iOS 9.02 :) Manau, dėl to Samsungas tikrai yra tiesioginis Apple
konkurentas :)