Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-12 16:35:21
Na tai aš nesuprantu kame problema. Jei tikrai manai kad šūdas - tiesiog neperki. Jei yra daugiau
taip manančių (bent kol kas pardavimai to nelabai rodo) - tas daugiau irgi neperka. Kai pardavimai
drastiškai krenta - Apple pradeda mastyti ką negerai daro ir galbūt kažką keičia. Tu man papasakok
nors vieną priežastį, kodėl Apple reik verstis per galvą, jei jų iPhone ir taip kaip karštos
bandelės eina ir labai gerą pelną neša.