Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: spakainas
Data: 2015-10-12 15:39:10
:D O šiaip tai reik ant abalio batoną patrupint, nes biškį užmigo ant
laurų - tipo pardavimai aukštumoj, tai galima nieko nedaryt. Man
asmeniškai tai dizainas tų aifonų tai aijna nx, visom prasmėm. Aš pvz 5
aifoną galiu ant kanto pastatyt, vaikui filmuką rodydamas. O tie nauji
jau ble suapvalinti... Nu ir iš principo - nx tas aliuminis. Taip,
padarė kažkokią super ultra nano dangą. Bet kad ja dengt reikėjo plieną
ar kokią keramiką - aliuminis, atsitikus nors ir menkiausiam pyzdarkšt -
gauna giluminių pažeidimų, kraštai atrodo taip daugmaž nx. Va pas vieną
nesenai mačiau dar 4 aifoną (net ne 4s) - kasdien naudojamas be jokių
dėklų ar kandonų - atrodo nepalyginamai geriau už mano 5, kurį nešioju
įmautėj. Nu rimtai - kas gali būt patvariau ir paprasčiau už nerūdyjantį
plieną? Tipo sunkus? Nu ir vot ne px, čia gi ne planšetė - su viena
ranka laikai, koks skirtumas kiek jis sveria? Užtat aCparus, nesibraižo,
šilumą gerai perduoda, veikia kaip antena ir t.t. ir pan. Nu rimtai, 4
aifonas kaip nežiūrėk - inžineringo šedevras, ko nepasakysi apie vėlesnius.