Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-13 02:29:19
On 2015-10-12 16:25, Aladdin wrote:

> Sorry, tada praleidau:) O koks čia darbas, kur duoda dėžutėsu supakuotus
> iPad'us?:)

Nu vat pasitaiko dar tokie darbai, kur švaisto mokesčių mokėtojų pinigus
ir prisiperka sau žaislų. Jau atleido iš darbo tą veikėją, kuris tokius
pirkimus darė, kai svarbesniems dalykams pinigų trūko, bet dabar jau
nieko nepadarysi, du iPAD Air'ai jau nupirkti buvo.

Tada belieka stebėtis, nes nei aš stabdymo nejaučiu jokio,
> nei žmona ant savo iPad Air niekuo nesiskundžia. Kas konkrečiai stabdo?
> Standartiniai apps'ai, trečių šalių?

Ne konkretus appsas, o bendras įspūdis toks. Randominiai trūkčiojimai,
užstabdymai, kartais reaguoja normaliai į veiksmą, kartais ne, pradedi
iš nekantrumo braukyt ir maigyt, tada viskas staiga atsiblokuoja ir
kokia nesąmonė gaunasi. Rašiau gi. Po pasiūlymo išjungt multitaskingą,
pabandymui išjungiau, lyg ir truputį geriau. Va, turiu greta LG G PAD
8.3, tai po jo tas iPAD Air tiesiog akivaizdus stabdis. Net truputį
lėčiau sugeba dirbt, nei žmonos MemoPAD 10 FHD, o ten iš viso jau
santykinai senas dualkorinis Atomas...

Išgyventum, nes "greitas/lėtas" yra santykiniai dydžiai ir priklauso su
kuo lygini. Jei nepripratęs prie greitesnio (nebugovo) daikto ir su
šituo bus normalu. Niekas, gi, nesako, jog ten visai dirbt neįmanoma.