Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Aladdin
Data: 2015-10-12 16:25:53
On 2015.10.12 14:15, Bronco wrote:

> Ar tikrai skaitei, ką aš rašiau? Kur jau ten švariau, nei tik išpakuotas iš dėžutės, iškart
> apdeitintas ir resetintas, o paskui JOKIŲ restore net nedaryta, tik sumesti iš apple marketo keli
> standartiniai google ir ms appsai.

Sorry, tada praleidau:) O koks čia darbas, kur duoda dėžutėsu supakuotus iPad'us?:) Tada belieka
stebėtis, nes nei aš stabdymo nejaučiu jokio, nei žmona ant savo iPad Air niekuo nesiskundžia. Kas
konkrečiai stabdo? Standartiniai apps'ai, trečių šalių?

> Tai kame problema? Netiki mano ir kitų njusų dalyvių žodžiais, tai ir netikėk, mums tai kas? Gal
> tiesiog neturi normaliau veikiančio daikto, tai ir iPAD Air su iOS 9.02 tau normaliai dirba. Jei aš
> po kokio Samsung Galaxy TAB paimčiau šitą iPAD į rankas, man irgi turbūt viskas būtų normaliai.

Kodėl manai kad netikiu? Visko gali būti. Bet būtų šiaip tikrai labai įdomu pamatyti tą stabdymą.
Jei turėsi laiko,
nufilmuok kaip stabdo ir sumesk kur nors, palyginsiusu savo.