Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Bronco
Data: 2015-10-13 02:08:31
Na pasiskaityk internete, pažiūrėk video, pilna skundų. Man tas ipadas
67-o svarbumo reikalas, tai nepulsiu dabar kažką fiksuot, tikrint ir tau
kažką įrodinėt.

Parašiau ką pastebėjau, o jau ten kas tuo "tiki ar netiki" ne mano
reikalas. Lyg OS bugai iš viso turėtų ką nors bendro su tikėjimu... O
potyrius papasakojau, iškart atsirado tai patvirtinusių grupse ir pilna
galima rasti analogiškos info internete. Net papostinau ką patys
ishop.lt rašo. Ir jais netiki? Tada eik su jais pasiginčyk, nes man jau
nusibodo.