Tema: Re: How to IOS 9,02 downgrade to IOS 8,4
Autorius: Yvl
Data: 2015-10-08 14:15:10
senas ipad mini, ios 9.02. viskas skraido. karma cia pas jus - nekitaip

On 2015-10-08 13:36, Kurmis wrote:
> as panasu jausma su visom iOS versijomis jauciu. nebent papuola naujas
> irenginys su sena versija, tuomet dar kiek skraido. bet siaip tai cia
> obuolio patikimumas ir isbaigutmas vadinasi.

Viskas aišku. O aš jau buvau apsidžiaugęs, jog žmona "persės" prie iPad
ir man paliks naudotis MemoPad 10 FHD :)) Bijau, nieko nebus, jau antra
diena to iPad'o ji į rankas neima :( Gal, sakau, koks rožinis dėklas
išgelbėtų iPad situaciją, mm? :]