"Vova" <vova@ova.com> wrote in message news:hvdi8h$ph1$1@trimpas.omnitel.net... > "Liofka" <liofkanews@safe-mail.net> wrote in message > news:hvcu4o$p3u$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Vova" <vova@ova.com> wrote in message >> news:hvb7ah$1k9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Viskas teisingai, tik tavo žinojime trūksta žinojimo, kas yra žinojimas. >>> Jei netrūktų, tai rašytum ką žinai apie Ūsą, o ne apie nežinojimą. >> >> Kompensuok mūsų nežinojimą savo žiniomis. >> Bet žinok kad žinojimą "ką žino visa Garliava" mes nelaikome žinojimu. > > > Mano žinojimas pasipildė žinojimu, ką nelaikote žinojimu. > > Dar mano žinojime yra žinia, kad kai sakoma, jog "kažkas už to stovi", > arba klausiama "kam tai naudinga?", dažniausiai už to stovi sutapimai, > nutikimai, žmonių kvailumas, ydos. Labai mielai taip manyčiau ir Ūso > atveju. Bet visas kortas čia maišo ypač keistai aktyvi LRyto pozicija. Jei > šis laikraštis tik informuotų, o ne dalyvautų, tai pagrindo įtarti kokius > nors ped- ar ked- sąmokslus ne kažin kiek ir būtų. > > Na štai pvz. naujausias atvejis su lavono atpažinimu. Lietuva dūzgia ir > klausia ar tikrai ten Ūsas, kaip vyko jo atpažinimas. O atsakymas koks? > Jei tau kyla toks klausimas, tai esi kedofilas. Jei esi kedofilas, tai tau > atsakyti nereikia, nes sergi "kedofilija" ir vistiek turi "savo tiesą". > Atrodo, kad ir prokurorai nedrįsta suabejoti lavono asmenybe, kad nebūtų > pavadinti Kedžio šalininkais. Ir Delfis pasidavęs žurnalistiniam > solidarumui (o šis solidarumas matyt kur kas stipresnis net už > tarpmentinį) pagrindiniame puslapyje rėkia "D.Kedžio šalininkai norėjo > įsitikinti, ar mirusysis tikrai A.Ūsas". T. y. tie, kurie norėjo > įsitikinti, yra D.Kedžio šalininkai. > > Iš esmės, mano žinojimas remiasi žiniomis apie mano filijas. Nesu > kedofilas. Nesimpatiškas man Kedys. Puikiai tai žinau. Tačiau, kita > vertus, esu priskiriamas kedofilams. Neatitikimas ryškus ir aiškus. > > Letuva suskilusi. Yra dvi šalys: kedo- , ir ūso- filai. Iš dalies ši > nesąmonė pakurstoma žurnalistinių refleksų visur įžvelgti puses, rašyti > apie viską ne iki galo, kad sudomintum, kad pirktų toliau. Bet tik iš > dalies. O paskui dar pats stebiesi kodėl esi priskiriamas prie "kedofilų".