Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-17 08:54:05
Nu ale sakiau, kad viska apie mane zinai. Kas yra, boba nebeduoda? Tai radai
mano fotke internetuose ir ant jos drocini dabar?

O dabar pasnekam apie Gruzinu kosmonauta, Maskva ir tave - tu man irgi
idomus fruktas.

Vienas četlaninas (ištikro Jis rusas, bet, kad nebūtų tau alergijos, galima
vadinti ir taip) apie tokius kaip tu yra pasakes - "Vietoj to, kad galvoti,
jog tu pirmasis gruzinų kosmonautas ir tau už tai premija duos, geriau
gražink šaukšta, kur nuo vargšu artistu pavogei"). Tai va - vietoj, to, kad
aiškinti, koks patriotas, kokie čia visi durniai, kaip tu vienas čia
afigennas ir visus klanus išrišai - veliavas vietomis apsikeisk. Nes atrodai
kaip fashistuojantis Maskvos praporscikas Maskvos parodu rumuose, kuris
veliavas kabindavo tokia tvarka - Rusijos, jai draugisku kaimyniu, tada
parodos rumu, tada visokiu daliyviu ir cocacol'u, o paciam gale Pabaltijo
shaliu. Nors neblogai - laikyk tau pasiseke. Gali greta rusiu bobu su
lietuviu naktiniais pastovet - vienodai juokingus darot. Nors tiesa - tau
tai neaktualu (kaip ir tu - nustaciau su savo stikliniu rutuliu).