Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-06-14 10:23:47
Mirtis tokia sakyčiau labai keista, vyras pačiame jėgų žydėjime. O dabar
vienas pats miške, kur pasak vietinių niekas niekada keturačiais
nesivažinėja, nukrito ir iškart žuvo. Galėjo koją nusisukti ar ranką, bet
ne. Teismas ne už kalnų, prokurorai keičiasi. Byloje jaučiamas skubėjimas.
Būtų savižudybė, būtų koks laiškelis, aš matau labai daug panašumų tarp
Kedžio nužudymo ir Ūso mirties.