Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: gopas
Data: 2010-06-14 10:58:34
nu va buvo mano draugu rate tokia situacija...draugas draugavo su mergina. numire tos merginos
tevas, po keletos metu numire mama. nepraejus rodos net metams vaziuodami automobiliu pakliuvo
i avarija ir abu zuvo. su jais dar zuvo viena tos merginos drauge. o ta drauge buvo to gydytojo is
panevezio rodos, kuri sunus uzmuse ir supjauste gabalais (skambejo ta istorija pries pusantru metu),
dukra. ir jie visi trys vaziavo is laidotuviu i vilniu.