Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-17 15:22:22
Tu apsispręsk, nesiblaškęs, ar tu čia savo nuomonę reiški, ar klano faktą?

Kai aš tave apkaltinu nepagrįstų faktų skambiu deklaravimu, tu išsisukinėji, vadindamas tai "NUOMONE".
Kai paprašau kitą kartą savo nuomonę įvardinti kaip "nuomonę", tai vėl apie kažkokią korupciją imi šnekėti? Taigi pats man sakei, kad mano nuomonė neprivalo sutapti su tavo nuomone.

Racionaliai pabendrauti moki? Jei moki - kodėl to nedarai?
Jaxujeju nuo tokių bendrautojų...