Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: lingus
Data: 2010-06-17 12:01:57
Esmė tame, kad kai pasiduodi į asmeniškus ginčus su Troliais reiškia,
kad jie pasiekia savo tikslą. Jie išsiuntę eilinį žodžių kratinį kuris
kažkiek panašus į lietuvių kalbą džiaugiasi kaip "gerai pavarė" taigi
nereikia jiems suteikt to džiaugsmo. Ką berašytum jiems tikrai nieko
neįrodysi, o iš šalies atrodo, kad pradedi diskutuoti ne faktais ir
logika, o emocijomis.