Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-14 18:19:44
Jaunyn viskas dabar, jaunyn. Akseleracija tai vadinasi. Šokiuose šiais laikais bučiuojasi jau ne nuo 25 metų, o nuo 14/13?
Ir krizės ateina anksčiau. Nors, anokia ten krizė - faktiškai vien gėris, nes padarai dafiga dalykų, kurių iki tol nedrįsdavai daryti.

Čia tik buduliams "kasmetinės krizės" visos prasideda nuo 15 metų, ir baigiasi, kai antrąkart pasodina.