Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-16 15:19:52
Taip, teko paauglystėj kartą pasimėgauti tokiu įvykiu. Paėmė kraujo, truputį pabalau, paskui nusiraminau, 2-3 minutes paplepėjom su sesele, .... ir atsibundu and žemės, visas apsibrozdinęs, kai kritau ant stalo kampo.
Taigi aš žinau, kad įmanoma truputį supanikuoti, širdukė paplaks stipriau, žmogus jei jautrus - supanikuos, išjungs bėgį, nusiims šalmą, dar labiau užsiparins, ir trūks plionkė. O jau kai trūksta plionkė, tai be amoniako prie nosies - nelabai ir atsibusi taip greit.

O kas tau sakė, kad šalmas užsegtas gulėjo, o ne valstybės pareigūnas užsegė, kad lengviau rankoje laikyti galėtų?
Jei tikrai užsegtas - tai kas gi jums sakė, kad jis tą šalmą išvis buvo užsidėjęs? Manau, reiktų atlikti šalmo-makaulės mokslinę ekspertizę. Ant tokio veidelio VIDURY MIŠKŲ su šalmu lakstyti verslininkas gal ir neketino? Nafig jam jį maukšlintis, jei policijos niekur nėra, o šalmas spaudžia, ir dusina. Tai užsikabino ant rankenos, o ne ant galvos.

Paneik. :)

Man asmeniškai irgi būtų ramiau, jeigu jį būtų vienareikšmiškai nuteisę bent už tą mažą dalį nusikaltimų, kuriais jį kaltino Kedys. Dabar gi, kažkaip sausas iš balos išlipo, kad ir kaip ironiškai skambėtų...