Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: lingus
Data: 2010-06-17 14:03:32
Na sunkiai aš įsivaizduoju, kad tikras trolis atsisakys savo pažiūrų,
pripažins, kad ne viską žino ar kad jo informacija pasenusi. Gi tikslas
yra ginčytis, čia kaip medkirčių klaustum apie medžių išsaugojimą - jie
juk gyvena iš to. O visų antra tai gi jie yra tobuli, niekad neklysta ir
viską žino. :) Svarbiau ką pagalvos tas tylus nesireiškiantis skaitytojas...