Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-16 03:26:36
Su tuo sutinku.
Bet su tuo, kad visokiu ishkrypeliu duombazes turejo nekurios tarnybos – paneikit brangieji. Jos viska turejo. Tikslas – patogu valdyti. Ir tokiu duombaziu bala zhin kokia grupuote imanoma sukonstruoti. Nebutina but pedofilu, kad turint tokius duomenis, tampyt visa sarasha uzh virvuciu. Nebutina, kad visi tokios sistemos vadai, ar nariai, ar shestiorkes butu pedofilai – pakanka tik tureti reikalinga informacija ir proto – ir galima tai pavadint kuo tik nori, jei patogu – nors ir pedofilu klanu. O gal pasakysit, kad ir kgb, ir gru yra prasimanymas...?