Tema: Re: Usas - game over?
Autorius: Vova
Data: 2010-06-17 19:24:49
"Liofka" <liofkanews@safe-mail.net> wrote in message
news:hvcu4o$p3u$1@trimpas.omnitel.net...

> "Vova" <vova@ova.com> wrote in message
>
> Kompensuok mūsų nežinojimą savo žiniomis.
> Bet žinok kad žinojimą "ką žino visa Garliava" mes nelaikome žinojimu.

Mano žinojimas pasipildė žinojimu, ką nelaikote žinojimu.

Dar mano žinojime yra žinia, kad kai sakoma, jog "kažkas už to stovi", arba
klausiama "kam tai naudinga?", dažniausiai už to stovi sutapimai, nutikimai,
žmonių kvailumas, ydos. Labai mielai taip manyčiau ir Ūso atveju. Bet visas
kortas čia maišo ypač keistai aktyvi LRyto pozicija. Jei šis laikraštis tik
informuotų, o ne dalyvautų, tai pagrindo įtarti kokius nors ped- ar ked-
sąmokslus ne kažin kiek ir būtų.

Na štai pvz. naujausias atvejis su lavono atpažinimu. Lietuva dūzgia ir
klausia ar tikrai ten Ūsas, kaip vyko jo atpažinimas. O atsakymas koks? Jei
tau kyla toks klausimas, tai esi kedofilas. Jei esi kedofilas, tai tau
atsakyti nereikia, nes sergi "kedofilija" ir vistiek turi "savo tiesą".
Atrodo, kad ir prokurorai nedrįsta suabejoti lavono asmenybe, kad nebūtų
pavadinti Kedžio šalininkais. Ir Delfis pasidavęs žurnalistiniam solidarumui
(o šis solidarumas matyt kur kas stipresnis net už tarpmentinį)
pagrindiniame puslapyje rėkia "D.Kedžio šalininkai norėjo įsitikinti, ar
mirusysis tikrai A.Ūsas". T. y. tie, kurie norėjo įsitikinti, yra D.Kedžio
šalininkai.

Iš esmės, mano žinojimas remiasi žiniomis apie mano filijas. Nesu kedofilas.
Nesimpatiškas man Kedys. Puikiai tai žinau. Tačiau, kita vertus, esu
priskiriamas kedofilams. Neatitikimas ryškus ir aiškus.

Letuva suskilusi. Yra dvi šalys: kedo- , ir ūso- filai. Iš dalies ši
nesąmonė pakurstoma žurnalistinių refleksų visur įžvelgti puses, rašyti apie
viską ne iki galo, kad sudomintum, kad pirktų toliau. Bet tik iš dalies.