Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Gintas
Data: 2015-11-18 14:15:35
Pezalai. Jeigu tu ateitum pas mane su pistoletu ir pasakytum pabuciavus kojas, parduot sodyba , galimas daiktas as, paprastas zmogelis,  ta ir padaryciau (ale generolui tai visai kas kita). Taciau veliau, as kreipciausi i teisesaugos organus ir visiems aiskinciau, kad buvau priverstas padet parasa.  Jokiu budu netapciau tavo draugeliu, kaip kad padare Lietuvos generolas.
Su pezalas apie Krymo deputatus tas pats. Bet KURIS is ju veliau galejo atsidurti jiems saugiame Kijeve ir kaip Ukrainos pilietis kreiptis i teisesauga prie prievarta isgauta parasa. Taciau ar kuris taip pasielge?

Tad kiek galima kliedet apie taikyta prievarta, kurios fakto veliau nepatvirtina netgi tas, kuris tipo buvo prievartautas?
Tipo is sono geriau matosi, tad mes geriau zinom, kaip ten buvo? :)))))))))))0