Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: ABLomas
Data: 2015-11-17 23:10:39
On 2015.11.17 23:19, Gintas wrote:
> kitas kai "caras" zmones, kartu su ju karvemis ir ganyklomis
> paprasciausiai padovanoja kitai valstybei

Nereikia skaityt vien tik sausos tarybinės literatūros, nes paskui labai
nenormaliai atrodo.
Krymas buvo apkeistas į tokio pat ploto žemes, o ne "padovanotas". T.y.
viena žemė apkeista su kita... Spėju dabartiniuose rusiškuose istorijos
vadovėliuose to nerašo, tai dėl to tu ir nežinai %)
Ar sakai "зато крым наш" pateisina visas priemones?

> P.S.S. Atsiskyre nuo demokratines? Nuo tos salies, kurios taikus
> protestuotojai laide degancius butelius i savo isrinkto Prezidento
> langus? Ta sali tamsta vadini demokratine? Ir pas mus taip galima?
> Juk ir mes demokratine salis.

Na, matos kad jau pramokęs trolint kaip eilinis kacapas - taikliai
maskuojamos "skaudžios" vietos po piktais faktais. Bet jei taip
normaliai - kada prasidėjo visi tie vyriausybinių pastatų užėmimai
Kryme, o kada buvo Maidano pikas? Tu tikras, kad tuo metu skraidė
degantys buteliai į langus? Gal turi kokią info apie tai, kur būtų
detaliau parašyta? Nu tik ne .вата domene aišku ;-)
Ir taip, jei prezidentas spenys, tai man rodos labai demokratiška yra
reikalauti jo atsistatydinimo. Tiesą sakant, net nežinau jokių kitų
alternatyvų, kurios galėtų duot rezultatą esant tokiai situacijai.

P.S. tam kartui ignoruosim tuos tavo pareiškimus apie debilus, bet dėl
nesugebėjimo skaityt - tebegalioja, palok dar šiek tiek ;-)