Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: ABLomas
Data: 2015-11-18 00:34:57
On 2015.11.18 01:24, Gintas wrote:
> a) Lietuva, okupantams atejus, gavo Vilniaus krasta. Ar galime manyt,
> kad lietuviams tai patiko?

Nežinau, kodėl tu manęs to klausi?
Eik paklausk to meto gyventojų.

> b) Krymas priklause Rusijai nuo 1783 m, tad Ukrainos politiku
> raginimas krymieciams-rusams nesdintis namo , ivertinus kad Krymas
> Ukraina buvo padovanotas

"padovanotas". Paprastai vatinių metodologijose siūloma meluoti vieną
kartą per postą, bet tą melą gerai užslėpti, užmaskuoti faktais ir
dažnai kartoti - dažnai kartojant jis patampa "tiesa". Tu žiūriu įsijautei.

Apskritai, su vafliais nereikia tokiu principu ginčytis. Tarsi faktas,
kad stebėtojai nedalyvavo LT, pateisintų Krymo okupaciją. Tarsi
kažkokių žmonių norai reikštų kažką, kai svetima kariuomenė užgrobia
vyriausybinius pastatus (ai pala, tu dabar ir Girkiną su putka paneigsi
- nebuvo užgrobti pastatai, ane? %)
Tarsi kažkada apkeistos žemės panaikina Budapešto memorandumą, kur
tikrai neginčijama, kam tos žemės priklauso.

Ankstesniam poste buvo minimum 6 punktai neteisingi, bet pateikiami kaip
"visiems žinoma tiesa". Laukiam sekančio posto - man įdomu kiek laiko
smaukais stengdamasis taip įtikinamai meluot :F

(t.y. jei tu kažką realiai nuoširdžiai mėgini man įrodyt ir pats tiki
savo melu - tai nevark, dalbajobų aš atsižiūriu į valias, bet jei reikia
atidirPt centus - tai darbOkis, aš paskaitysiu =)