Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Gintas
Data: 2015-11-18 00:24:53
a) Lietuva, okupantams atejus, gavo Vilniaus krasta. Ar galime manyt, kad lietuviams tai patiko?
b) Krymas priklause Rusijai nuo 1783 m, tad Ukrainos politiku raginimas krymieciams-rusams nesdintis namo , ivertinus kad Krymas Ukraina buvo padovanotas tik 1956m, mazu maziausiai juokingas. Krymas Rusijos buvo gerokai ilgiau, nei Ukrainos! Ir Ukrainai Krymas atiteko grynai del biurokratiniu peripetiju, kas kardinaliai skiriasi nuo Maskvon vaziavusios delegacijos prasymo Lietuvos atveju. Taciau mes, lietuviai , linke manyt, kad musu delegacijos prasymas Stalinui yra niekinis, o tuo tarpu zmoniu padovanojimas (kaip kokius vergus) su visais trobesiais kitai valstybei-labai teisetas aktas. Kodel mes taip skirtingai vertiname? Lietuviu  (neneigsi?) DELEGACIJA su generolu ir ministrais PRASESI, o stai Krymas buvo atiduotas Ukrainai neturint NEI VIENO is ju  atstovu prasymo. Pasiprase, mes laikome save okupuotais, o krymieciai, kurie nei prasesi, nei ka,  kuom save turejo laikyt? Padovanotais? Okupuotais? Parduotais? Ismainytais? Nei kiek nesistebiu, kad panorejo sugristi ton jurisdikcijon, kur ir buvo nuo pat 1783m!

Manau, kad mazai kas is cia esanciu suvokia, kad stai rusams Kryme auksciausia valdzia yra rusas Putinas, o stai lietuviams, anot KT isaiskinimo, auksciausioji valdzia toli grazu nebera lietuve Prezidente. Gal todel pykstame ant krymieciu, kad jiems auksciausioji valdzia yra VEL ju tautietis, o mes, atgave nepriklausomybe, atvirksciai-dabar ziurim kokius nurodymus gausime is kitataucio esancio Briuselyje. Nei tautiniu pinigu, nei tautines uzsienio politikos, nei galimybes neklausyt nuleisto isakymo is Briuselio. Nepriklausomai Lietuvai isakyta primti pabegelius is kito zemyno, uztikrinant ju integracija.  Nu, kagi-ko norejom, ta ir turim