Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Gintas
Data: 2015-11-18 01:01:52
Pabandziau tau,  kvailiui, paaiskinti. Ziuriu, kad nieko nepavyko. Gali toliau smaukytis ar ten tuos savo dalbajobus seimoje ziuret-man kas? Gali viska. Tulike su savo vafliais gincytis tau priimtinu principu. Man kas? Visiems vietos po saule turetu  pakakti. Netgi tokiam vafliui kaip tu :) Tad sekmes ir laimes