Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Audrys
Data: 2015-11-17 22:45:29
rada renka prezidenta? nenusipezi kapitaliai?

"monaxas"  wrote in message news:n2g39t$2gp$1@trimpas.omnitel.net...

Yra tiesos tavo žodžiuose.
Manding po Janukovičiaus pabėgimo, ta pati rada išrinko kitą prezidentą. Ir,
berods, rada renka prezidentą. Ir rados įgaliojimai buvo teisėti, o ne
maidano paskirti.

Laikyk mane bailiu, bet abu liksim prie savo nuomonių: Krymo aneksija buvo
RF iniciatyva.