Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Gintas
Data: 2015-11-18 12:47:20
Vadini tai ivykiu, kuris nieko neitakojo:

1940 m.liepos 30 d. ši delegacija traukiniu išvažiavo į Maskvą ir rugpjūčio 3 d. SSRS Aukščiausios Tarybos posėdyje įteikė prašymą dėl Lietuvos įstojimo į SSRS. Lietuvos „prašymas“ buvo patenkintas ir tuo buvo įteisinta Lietuvos inkorporacija į SSRS sudėtį.
Sedinciam tanke aiskinu: Lietuvos ministrai, su LT armijos vyriausiu vadu,nuvaziavo ir iteike PRASYMA del Lietuvos inkorporacijos i SSSR sudeti. Faktas, kuri atkakliai neigi.

ITEIKE PRASYMA-zodziu reiksme suvoki? Ne kankinami ar ant virves kabinami pasirase, o patys nuvaziavo i Maskva ir iteike prasyma. Tokia va liudna Lietuvos istorijos dalis. Ko cia vis negiat tai, kas faktais grista?