Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Gintas
Data: 2015-11-18 13:08:26
vel pezalai......

Referendume del stojimo i ES  zmones gavo milteliu ir alaus. Skatino kaip ir tavo stojima i pionierius. Neuzskaitom  pacio referendumo ivykimo fakto? Pirma diena atejo tik 23 proc.

nenustoju stebetis. Kada nustosit faktus neigt?  Pasakyk garsiai: taip, LT ministrais su generolu ir dar grupe ivairiu zmoniu vaziavo i Maskva prasyt, kad Lietuva butu inkorporuota i SSSR sudeti. Atsiprasau, nezinojau Gintai, rasei teisybe del ministru :)

Taigi viesai prieinamas faktas. Ko cia vis myki ir bijai tai patvirtinti? Isdidumas neleidzia ar durnumas kausto?