Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Arj
Data: 2015-11-18 14:07:19
nu ok, sakykim referendumas del ES neivyko. Bet tai neikeicia fakto, kad
dauguma is balsavusiu buvo uz ES.
Tuo tarpu kai del rinkimuose del liaudies seimo buvo visiskai px uz ka
balsuosi - abo bet kuris pasirinktas variantas piuikiai tiko.

Va ateiciau as pas tave su pistoletu - tu man savo noru ir kojas
isbuciuotum. Visiskai savanoriskai. ir prasyma iteiktum, prasydamas priimti
tave I tarnus. Ir man net nereiktu tau jo iremti I smilkinius - uztektu kad
tu zinotum kad pas mane jis yra, ir tu neturi galimybiu kazka pakeisti sitoj
vietoj. Nu tas pats ir su LT delegacija saulei parvezti.

"Gintas"  parašė naujienų news:n2hop8$mdh$1@trimpas.omnitel.net...

Vel pezalai

Prabalsavimo faktas = referendumo ivykimo faktui uzfiksuoti rinkeju
aktyvumas.
Pagal pirmos balsavimo dienos rodilius, referendumas butu NEIVYKES! Va,
tuomet ir pagelbejo pratesta diena ir dalijami milteliai su alumi. ALUMI!
(Alkoholiu)

Na, tai jei LT kariuomenes vadas SUTIKO nuvezt ta prasyma i Maskva, kartu su
ministrais, ko dar bereikia?  Jeigu Grybauskaite su Linkeviciu SUTIKO
priimti i Lietuva virs 1000 pabegeliu, tai kaip tai traktuot?  Po 30m, jei
Lietuvoje kas galvas pjaustys, bus traktuojama, kad prigrasinti Briuselyje
sutikt buvo?  Nebediskutuosiu. Marazmai kazkokie su tavimi