Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Arj
Data: 2015-11-18 12:57:01
Tai jei reikia laimingu zmoniu stalino lozungu fone, tai ju pilna.
Va pas mane mokykloj dar buvo savanoriskas stojimas I spaliukus/pionierius.
Visiskai demokratiskas ir savanoriskas, kiekvienas gali nuspresti kaip jam
patinka.
Kas stoja - tas eina dalyvauti I priemimo ceremonija, svente, iskilminga
eisena etc, ir po sventes (na taip uztrunka pora pamoku) eina namo - jiems
svente.
Kas nenori - eina rinkti siuksliu moklyklos teritorijoj, plauti klases ir
panasiai - visa diena buna mokykloj ir "uzsiima visuomenei naudinga veikla"
(abo pamokos tokia iskilminga diena nevyksta).
Spek, kiek zmoniu stodavo ir budavo laimingi, ir kiek nestodavo?

"Gintas"  parašė naujienų news:n2hk29$j2k$1@trimpas.omnitel.net...

Teigiu, kad zmones i demonstracija isejo ne kareiviu su automatais suvaryti.
Gana laimingi atrodo, Stalino lozungo fone. Tokia va okupacijos pradzia
buvo.
Nuotrauka nesuklastota.