Tema: Re: Alio, alio, kur Arj dinges?
Autorius: Arj
Data: 2015-11-18 13:23:13
tik pamirsai dar viena svarbu dalyka - ES referendumo atveju tarpautiniu
stebetoju buvo pilna, ir I visus pazeidimus buvo ziuriuma pro  padidinimo
stikla.
O va kas liecia "liaudies seimo rinkimus" - ten visi ruskiams netinkami
kadidatai jau pries rinkimus buvo eliminuoti, ir problema buvo tik rikenu
skaiciuj

"Gintas"  parašė naujienų news:n2hmbk$kpg$1@trimpas.omnitel.net...

paklausei kur panasumas, tai ir parasiau-abu balsavimai vyko dvi dienas, nes
nebuvo reikiamo aktyvumo. Referendume del ES, kad ta aktyvuma paskatintim,
del ir miltelius bei alaus dave. Bile tik tas referendumas ivyktu. Zr.
nuotrauka ir mastyk savo galva