Tema: Re: ka daryt is peraugusiu agurku?Agurkai su cili pipirais.
Autorius: Povilas
Data: 2009-09-11 08:27:36
"Dautarte" <dautarteISMESTI@gmail.com> wrote in message
news:h68o3u$b66$1@trimpas.omnitel.net...

> O mes siandien nesusitvardem ir atidarem stiklaini ;) Reikes dar kelias
> partijas dadaryt, nes nesulauks agurkai ziemos ;)

Na,ir as vakar ryzausi atidaryti viena stiklainiuka agurku su cili
pipirais.Kaip jau miejau dejau as ju ganetiai daug - po 2 vn i viena 0.7 l
stiklainiuka.
Pirmas ispudis: stipriai jauciasi saldumas,siek tiek rugstumas,o tik siek
tiek veliau labai delikaciai pasirodo astrumas.Tiesa,tas astrumas kuriam
laikui permusa visus kitus pojucius,bet tikrai nera ypatingai astru,nes
valge ir mano vaikai,o jie kol kas dar nepripratinti prie astriu patieklau
valgymo.Antras pojutis: agurkai galejo buti traskesni - gal but siek tiek
perkaitinau stiklainius, pasterizuodamas.Trecias pojutis: vietoje agurku
labiau butu tike kokie patisonai arba agurociai.
Pamastymas: tokiu budu esu prigamines apie 10 stiklainiuku ir nezinau ar
verta dar ju dar gaminti nors agurku siltnamyje vis dar yra nemazai,nes
skonio gama yra ypatingai turtinga ir labai greitai uzmusa nora skanauti
toliau,todel prognozuoju,kad daug tokio skanesto nesusivalgys.