Tema: Re: ka daryt is peraugusiu agurku?
Autorius: Dautarte
Data: 2009-08-12 13:30:18
"Povilas" <> wrote in message news:h5u3ft$3tg$1@trimpas.omnitel.net...
> Pateiksiu pavyzdi : tiek as ,tiek zmona megstame pagliaudyti marinuotus
> jalapenus ar piri piri pipiriukus.Meluociau,jei pasakyciau,kad jokio
> astrumo nejauciu.Tikrai ji jauciu ir daugiau kaip 10 vnt per vakara
> nesuvalgysiu.
> Tai pasakyk man ar tie 15 vnt cili pipiru suteikia labai dideli astruma
> tiems 3 kg agurku,ar jie netampa identiskai astrus kaip ir tie cili
> pipirai,jei is ju nepasalintos seklytes?

Sudetingas klausymas... Nes pipiriukas pipiriukui nelygus. As nesu astrumo
megeja, neragavau jalapenu ir piri piri, todel neturiu jokio palyginimo. Is
kitos puses ir neikasciau tokio pipiriuko (o ka jau kalbeti apie 10 vnt.
suvalgyma) ;) As niekada neidejau to nurodyto kiekio - man buvo is karto
aisku, kad tai daug per daug. Po eksperimentu priejau isvados, kad mums
labiausiai patinka, kai i +/- 500 ml stiklainiukus dedu apie 1/3-1/4 tokio
10-15 cm pipiriuko su seklomis.To pilnai uztenka, agurkai yra siek tiek
pikantiski (speju, kad tau atrodytu visai be pikantiskumo ;)), o ir savo
agurkinio skonio nepraranda. Manau, kad geriausiai yra tiesiog
eksperimentuoti i viena stiklaini ideti daugiau, i kita maziau, o po to
ziureti, kurie jums skanesni. Sorry, kad nepadejau...