Tema: Re: ka daryt is peraugusiu agurku?
Autorius: Povilas
Data: 2009-08-12 12:54:05
"Dautarte" <dautarte@gmail.com> wrote in message
news:h5ts1c$oqf$1@trimpas.omnitel.net...

> Apie tokius, kokie yra prieinami ;) Pikantiskumo laipsnis pagal skoni. As
> naudoju tokius, kokius rasiu parduotuveje, o ten retai raso, kokie jie
> yra. Tokie apie 10-15 cm ilgio, ploni, kartais raudoni, kartais zali.

Pateiksiu pavyzdi : tiek as ,tiek zmona megstame pagliaudyti marinuotus
jalapenus ar piri piri pipiriukus.Meluociau,jei pasakyciau,kad jokio astrumo
nejauciu.Tikrai ji jauciu ir daugiau kaip 10 vnt per vakara nesuvalgysiu.
Tai pasakyk man ar tie 15 vnt cili pipiru suteikia labai dideli astruma
tiems 3 kg agurku,ar jie netampa identiskai astrus kaip ir tie cili
pipirai,jei is ju nepasalintos seklytes?