Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-28 15:31:27
> O as turiu patirties su programiniu produktu siandien. Ne su geimais, bet
> jis labai sekmingai pirataujamas. Skirtumas tik kad apmokejo "stori
> lietuviai" :) o dabar jis tiesiog vagiamas. Ir man i akis daug kur
> drebiama apie jo kaina, nors as jo neitakoju.

Ash irgi dirbu softwaro imoneje (dirbau ir lietuviu softwaro gamintoju) - ir
manishkis softas vagiamas, bet jis vagiamas nykstamai mazhai, nes jis labai
specializuotas ir skirtas tik verslui. O ir be supporto sunkiai
ishsiverstum... Ir ash pilnai suprantu, kad softas kuris igalina tave daytis
pingus turi but legalus.
> Ka ir online perkant? Sunku patiketi.

online - 1usd=1eur t.y. amerikiechiams ~30 procentu pigiau. Ash shiuo atveju
kalbeja apie retail prekes lietuva vs uzhsienis

> Uz ji reiks moketi, nori tu to ar ne. Ir sis modelis labai patrauklus
> developeriams, o ir pardavimams butu idealu. Jo pavogt praktiskai
> neimanoma. :) Galetu TEO jau pradeti juo domautis, tech. baze jie jau turi
> ir lokaliai Lietuvoje nesunkiai pakurtu si reikala.

Ash ir nesiginchiju, kad reiks moket, svarbu, kad tas mokestis nebutu
neprotingas (moket kokius 300 lt per menes + pirkt visus geimus =
neprotinga) - moket 40/50 lt per menesi + pirkt geimus - jau protingiau.
Lietuva on-live ish vis yra tobulas dalykas (ne savo perkamaja galia, o
butent del piratavimo mastu ishvystytu internetu:) - kai didele dalis
potencialiu klientu turi 50mbit+ optikas (palyginus su 5mbit amerikej) -
visas reikalas suktusi matyt labai neblogai...