Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 15:01:05
> Bet kaip čia gaunasi? Nusipiratini žaidimą demo reikmėm, pereini pusę
> žaidimo (ar gal net visą) ir nusprendi, kad Tau jis neįdomus. Ar kaip? :)

nusipiratinu, pabandau ir numetu net neipusejes, arba jei labai trumpas -
tai pereinu, bet tik ish inercijos, nes nera ka zhaist (jei ji galechiau tik
pirkt arba neturet - neturechiau). Jei reiktu tik pirkt, buchiau per anuos
metus perzhaides kokius matyt 5 zhaidimus (ne tiek del piniginio klausimo,
kiek del to, kad kai reikia leisti realius pinigus, kuriu srautus mieliau
nukreipineju kazhkur kitur, labai apsvarstychiau kiekviena pirkini ir matyt
pirchiau tik tikrai aaa lygio zhaidimus) ir tikrai nebuchiau atrades tokio
gerio kaip enslaved - nes nei paveiksliukai, nei treileris manes
neuszhavejo, o pasijamiau tik del neturejimo ka veikt (ash save pateisinu,
kad po mano rashliavu chia ar DR gal atsirado nusipirkusiu, kurie shiap
nebutu pirke, taigi uzh savo piratinima atidirbau - tiesa pasakius uzh savo
rashinejimus, negaunu absoliuchiai nieko ishskyrus asmenine satisfakcija, o
tai vienaip ar kitaip reklama zhaidimui - toks funkomas man turetu bent
geliu atsiust uzh apgaule i konano spastus iviliotus tautiechius ish ng:).
tas pats su dante's inferno (jo ivertinimai tragishki, o man jis buvo uber),
ar kokiu just cause 2, kuris ish treileriu atrode absoliuchiai neidomus, o
buvo toks visishkai nerealus mindless fun, ar to pachio katik pereito bullet
stormo - ar jis vertas 10 euru - aishku! ar jis vertas 20shimties.. um...
jau sunkiai.. ar vertas tu 70 euru be siuntimo kainos - absoliuchiai ne..
sorry, bet tikrai ne. Uzh 70 euru ash bookdepostry prisipirksiu knygu porai
menesiu=)