Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-28 13:46:34

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ikfvqr$35f$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> ir pasidarau +/- toki patiekala namie. Taip jis nera visai toks pats
> (suprask, nera online turinio), bet - oh well.
> O pagal tave isheina taip, jei negali sau leisti valgyti stikliuose,
> reishkia ir namie negali darytins nieko ish ju meniu, nes tu per prastas
> tokiam maistui - restorano maistas nera pirmo butinumo preke todel eik
> grauzht bulkos (ne bullkos=)?
> O kiekvienas namie pasidares kazhka ish stikliu meniu automatishkai
> reishkia kad stikliai neteko 150 lt? Skamba kvailai? Lygiai taip pat
> kvailai skama, kad kiekvienas parsisiustas zhaidimas = negauti pinigai

Nevykes palyginimas, va turi geima, jo siuzeta, grafinius sprendimus - tai
pirmyn, kokie meteliai ir turesi jo kopija pagaminta legaliai savo rankomis.
Developinimo tulsu yra, suburk kolektyva ir pirmyn. O parsisustas zaidimas
is dalies taip, negautos pajamos. Kai pravaziuoji truliku zuikiu gi irgi
niekas nieko nepraranda, visvien trulikas tuo marsrutu vaziuoja ar ne?

> [...]
> gaudymus (ta daro policija, bet kitais sumetimais - nesiplesiu) - todel
> kad senai suprato, kad zhmones perkantys D&G, ar armani dzhinsus turguje
> nera ju pirkejas. O jis vis tiek neshioja ju reklama ant shiknos. Tas pats
> su zhaidimais - nusipiratines ir paskui apie ta zhaidima aprashes
> forumuose ar portaluose ash ji nemokamai reklamuoju (ash negaunu nemokamu
> kopiju, kaip gauna visokie gamespotai etc.), man nieks nemoka uzh tu
> gaminiu reklamavima - taigi mes gyvenam tokioje simbiozeje - ash imu ish
> ju nemokamai, bet investuoju savo laika aprashydamas ir taip reklamuodamas

Sita istorija sena kaip zeme, geriau pasakyk kuo skiriasi tavo bazarai
forumuos nuo tu kurie ta pati dare nusipirke zaidima? O gi nieko, skirtumas
kad vieni uz ta geima sumokejo, o kiti ne. Ir kuo leiskite paklausti tamstos
reklama pades gamintojui, velgi atsakymas aiskus niekuo. Pareklamuosi geima
toje aplinkoje kur tamsta randiesi, tai tik nukreipsi kruva zmoniu i LM.
Geram zaidimui reklamos nereikia, jo populiaruma puikiausiai parodo
pardavimai, civilizuotose salyse zinoma ne pas mus. Ir tamsta pats sau
priestaraujate, prekinis zenklas visokiu dolce gabanu tai ne tas pats kas
virtualiu daiktu tokiu kaip geimu. Gariunuose nusiperki shuda, bet guodi
save mintim kad ant jo uzpeckiotas Rolex, o geimo kopija ir yra jo kopija,
ji praktiskai niekuo nesiskiria nuo originalo, na neskaitant nuxakinimo.

> [...]
> http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-17724/straipsnis?name=S-17724&l=2&p=1
>
> apklausos rodo, kad "90 proc. apklaustųjų už intelektinės nuosavybės
> duomenis sutiktų mokėti, jei juos būtų galima įsigyti daug mažesne
> kaina" - dabar tai tik leideju zhingsnis. Ar jei nori musu rinkos ar ne?
> Pasikartosiu, jei toks stymas pradetu sukt lietuvai visus AAA zhaidimus po
> 10-20 euru, ash net nebegalvochiau apie piratavima. Taip, lelesiusiu -
> tada visi prades pirkt ish lietuvos.. vai vai - pririshk prie korteles.
> Tik su lietuvishkom, latvishkom ir estishkom banko kortelem gali gaut

Netikiu. :) Rusijoj ta pati bande padaryt kazkokia kontora su nepamenu
kazkuria Heroes versija, pilnai lokalizuota kurio kaina buvo padare berdos 5
Lt. Idomu rezultatas? Jokio, kaip pyzdino taip ir pyzdino. :) Jei neklystu
net blogiau buvo, nes pirmieji nusipirke is kart pasidalino, net 5 Lt taigi
chia fignia. :) Pats primesk, sukuri komanda, gauni geimo lokalizacija,
pisiesi pora men kol isverti, isgarsini. Gali net susitart kad padarysi
kaina zymiai mazesne, nes geimas lietuviskas, bla bla. Ir kiek tikiesi
parduot? Po 10 Lt, ok, tarkim dzin tos islaidos ant verteju ir programeriu
lokalizuojant. Vat ir paklausk saves po kiek laiko tas geimas pasirodys
LM'e? Ir ka tu darysi po to?

> Tada sekantis trick question'as:) Ar tamsta kartais nemegstate kalbeti
> apie kai kuriu programu eulas net ju neperskaites?:)
> ir klausimas nr 2. Ar tamsta kartais neturite kartais tokiu spragu
> ishsilavenime, kad maishytumete graikishka raide 'Miu' su raide 'U' ?:)

Nelabai supratau ka norejai tuo pasakyti? Tipo labai nori parodyti i mane
pirstu ir pasakyti o pats turbut irgi is LM jami? Zinok kiek buvo fleimu sia
tema visos diskusijos siuo geleziniu argumentu baigiasi - "O tu pats tai
darai!".