Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 15:33:31

jei tik butu taip paprasta plachiau : news:ik30eh$677$1@trimpas.omnitel.net

> Kainos slidus dalykas, negaliu sprest daug tai ar mazai. Bet tikrai ne
> milijonai.

Kodel gi - kainas labai lengva paskaichiuot - shalies vidutinis valandinis
(ar tavo) atlyginimas/kainos - kitaip tariant kiek reikia dirbti, kad
nusipirkti viena zhaidima. Gauta suma dalinam ish laiko, kuri praleidai
zhaisdamas, jei atsakymas(x) >1 - reishkia geimas nebuvo vertas savo kainos
jei  x=1 - slidus reikals. Imho zhaidimas turi but bent x<0.6, kad butu
vertas - o ideliu atveju x<0.1

> As nepirkciau nieko is obuoliu,
kodel? religinis isitikinimas? Iphone'ai, jei neesi gykas ir butent labai
megsti viska pirkti, net ta, ka esi nusipirkes ish kitur - yra labai
kokybishki ir paprasti vartojimui dalykai - ipoda ash lauzhau jau kelis
metus ir dzhaiugiuosi...

 bet yra daugybe zmoniu pasaulyje (ypac
> amerikej), kurie nupirks bet ka su obuolio zenklu. Kitais zodziais jie su
> dziaugsmu atiduoda jobsui savo pinigus. :) O kas liecia trekerius tai tu
> pats paziurek, ten jau vertybiu neliko, viskas free ir viskas sumesta i
> kruva ir bet kada bet kas gali pasiimt bet ka. Vadinas jau ner ko galvot,
> patinka man tas ar ne, tiesiog imi viska is eiles ir siurbi.

aha, o jei gauni kfc ar uzhsieniniuose makuose kolos puodeli su refilo
galimybe, tai visa diena tik stovi ir refiliniesi, ar atsigeri kiek norisi
ir viskas? (arba banketuose ar priemimuose nuo stalo taip ir neatsidrauki ir
edi nors jau bloga?).
Trackeriai turi visko daug todel, kad zhmonems daug kas idomu - kazhkodel
net labai moralus zhmones perkantys zhaidimus ir kritikuojantys piratus,
vistiek siunchiasi koki topgeara, ar tv serialus. Nors pagal ju pachiu
definicija tai tokia pat vagyste:) (chia OT).

>Galvoji ateinati karta nors kiek vertins kazkieno darba? Ogi manau kad ne,
>atejau atsipuciau, pabandziau, shudas, imam sekanti, ten ir shudas ai nu ir
>px. :)

hehe, io, o 80/90ti sugriove musika su irashinejimu ish radijos ir zhmones,
mano zhiniomis nuo to laiko nebevaikshto i koncertus, o vargshas 50centas
vargsta tik puse zhabtu ir tuliko padenges platina... oh wait.

Jamam paprashchiausiai toki Stephen'a Lyncha (manau girdejai, jei ne - tai
dainuojantis komikas ishpopuliarejes tik del youtubo) - chiuvas atvirai
sako, jei ne youtube'as - jis tikrai nebutu toks populiarus nekoncertuotu
tokioj shvedijoj ir pan. Ir zhmones vaikshto i jo koncertus ir vitstiek
perka jo albumus, nors pagrindiniai jo klausytojai butent internetis
jaunimas, kuris apie piratavima tikrai zhino.
Arba ta pati valve - kaip minejau pasak pachio Gabe'o (beveik
miliardierius) - valve per-employee yra sekmingesne uzh appla ar googla. O
jie butent uzhsiima platforma, kurioje labiausiai pirataujama - tik PC
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2episodetwo/news.html?sid=6299086

taigi ar tikrai zhaidimu industrija mirshta nustekenta piktuju piratu?