Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-28 12:11:17
kaip minejau anshchiau, yra zhmoniu, kuriems laukti pusmeti zhaidimo, kol
nupigs ir pasidarys pagal kishene yra normali praktika, yra zhmoniu, kurie
kampina 10 valandu prie parduotuves, kad isigytu zhaidima, kaip galima
greichiau. Taigi nereikia apie pasauli sprest pagal save. Ash ishejus
hereoesam 5tiems apvazhiavau visa vilniu, nes norejau paremt kurejus ir
nusipirkt zhaidima, bet kai prekybos vietose sedintys jaunikaichiai man
pareishke:
-O ka jie jau ishejo?
-Taip, vakar!
-Ooooj, tai mes uzh kokiu 4 menesiu gal turesim..
Tada spjoviau ir nusipiratinau. Ne, ash nenoriu laukt keturiu menesiu
maldaudamas - please, please take my money. Kol jie galu gale sakys, na
gerai jau gerai, duok tuos pinigus..
Visu pirma imho leidejai privalo pasirupint, kad zhmones galetu nusipirkt ju
produkcija, o ne zhmones turi vargt, kad ja gautu. Visu antra, ash vistiek
grizhtu prie kainos, ash jau nebekalbesiu, apie neadekvatuma, apie tai jau
buvo ishkalbeta. Ko ash niekaip nesugebu suprast tai. Budamas neturtingas
lietuvaitis, noredamas paremti kureja turi pirkti a) uzh keliu menesiu kai
atsiras lietuvoje
b) grubiai minimum uzh 75 eur, tuo tarpu kai tas pats zhaidimas vakaru
europoje kainuoja 70 eur, o amerikoj 58$ (42 eur)? (pavizdys tas pats
bulletstorm - lietuvoj jo dar nera, bet zhiurint i baituko asortimenta ir
matant kad toks batmanas iki shiol kainuoja 260 lt, manau kitaip ir
nebus?). - kalbu apie x360 zhaidimus. Pasakyk man, ar tai tikrai yra
socialiai teisinga? Ir ar tikrai neskatina piratavimo (kai matai, kad
zhaidimo kurejai ish valstybes kur vidutine alga yra (2009 metu duomenys)
~2360 EUR/men ima mazhiau nei ish valstybes kurios vidutine menesine alga
588 eur) .. kitaip tariant zhmones gaunantys 4x daugiau moka 2x mazhiau..
mano smegenuose tai kazhkur kazhkas errorina..)

Pala, o ash daba mislyju - ish kur tu tiek zhinai apie linkomanija, jei
nepiratauji:) ar savo smegenuose irgi turim ishlygu, kad zhaidimu
piratinimas = vagyste. filmu piratinimas = vagyste. bet shtai serialu/laidu
(ala top gear) piratinimas... na, tai kokia gi chia tau vagyste, juos juk
vistiek 'nemokamai rodo' ?:)

Ar visgi tikrai... kaip chia taip delikachiau pasakius, megsti vilnos
gaminius?:)