Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 17:35:05
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:ik38bg$jju$1@trimpas.omnitel.net...

> Bukvaliai nesutinku. Kodel tu skaiciuoji pagal save? Ir aplamai kas per
> mada skaiciuot zaidimo kaina pagal savo geiminimo valandas?

ash pasiuliau +/- universalu skaichiavimo buda pririshta tiek prie shalies
atlyginimu tiek prie zhaidimo kokybes.
jei turi koki nors kita buda - pasiulyk. Nes kazhkode entertainment
sektorius kazhkodel vienintelis gali sau leist chargint lygiai tokius
pachius pinigus tiek uzh shuda, tiek uzh aukshtos klases produkta - daugiau,
mano zhiniomis nei viena ukio shaka tokios prabangos neturi...

 Jie kuriami metais,
> ir i juos sukista kruvos babkiu, ir naturalu kad jas developeriai nori
> grazinti. Is dalies cia vos ne reketas gaunas - as noriu moket stai tiek,
> kitaip pavogsiu.

kitaip ash nusikopijuosiu - dar karta, vagyste = tu paemi - tu turi, kazhkas
nebeturi. Jei nakti pas mane i namus isivershtu vagys ir nusikopijuotu visus
mano baldus ir buitine yranga - ash nelabai galechiau apkaltint juos vagyste
ar ne?

> As jau rasiau, kol kas ta industrija apmoka stori ir kvaili amerikonai,
> kurie nezino kas yra torrentai.

Tik nereikia - kvaili stori amerikonai apie piratavima zhino tiek pat kiek
kvaili stori lietuviai ar kvaili stori vokiechiai

> Musu rinka kaip nago juodymas jiems, o ir pagrinde didzioji dalis
> piratavimo rytuose. Tiesiog tu pingu jie negauna, automatiskai del tos
> priezasties mes turbut niekada nepamatysim nei vieno rimto geimo
> lokalizuoto mums (gal but jokio seip).

Ir achiu dievui, dar to betruko, kad pradetu verst zhaidimus i lietuviu
kalba...

> Kaip ir kokio rimtesinioo geimo Lietuvos rinkai, cia tiesiog ner ka veikt,
> viska darysim tiems kas pinigus moka.

be abejo, del to kalti piratai, o ne tas, kad zhmoniu yra per mazhai, kad
net jei visi piratai lietuvoje pirktu jiems neapsimoketu daryt del tokiu
mazhu valstybiu.

Ir tu manes niekaip neitikinsi kad viskas turi buti 4 free.
> Taip nebus, niekada. Tiesiog dasizaisim ir ateity geiminsim debesuose. Vat
> ir viskas.

ash nebandau itikint, kad viskas turi but 4 free - bet viskas turi but
racionaliom kainom - ash nemanau, kad gabe'as ar kotikas verti milijardu,
lygiai taip pat, kaip nemanau, kad 50centas vien del to, kad kalba pagal
ritma yra vertas tu pinigu kuriuos turi.. taip, jie verti daugiau negu
vidutinis pilietis, bet ne 5000x (minimum) kartu.