Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Audrimas
Data: 2011-02-28 11:06:25
Kol nesumokejai visu $ kuriuos esi PAVOGES per tuos 20 metu kai zaidi
zaidimus, tavo nupirkti akcijiniai zaidimai yra niekinis argumentas sioje
diskusijoje. Jei jau moralizuoji, tai turetum pirkti butent ne akcijinius
zaidimus, kad savo sazine apramint :)

Jei gamintojas nenores mano 10$ tai jis negaus ir 50$ ir gales ir toliau
skaiciuosi savo negautas pajamas.