Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-23 15:00:34

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ik2st3$vqp$1@trimpas.omnitel.net...

> "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message

> Tai pala, kaip su tuo nupiratinta kopija = nenupirkta kopija?
> Kas del demo - visu pirma nebedaug zhaidimu leidzhia demushkes (beja:),
> antra ish demushkes, deja, kartais labai sunku susidaryt bendra info - juk
> jei perkant batus tu galetum tik pazhiuret i juos per langa, o jei
> nusipirkus pasirodytu, kad jie pasiuti atbulom rankom ir plyshta
> beeinant - tu vistiek juos gali grazhint - ar ash galiu grazhint zhaidima?
> o apie uwe galetum primint, kur ir kada jis bankrutavo nors daro absoliutu
> shuda? http://www.imdb.com/name/nm0093051/

Pats supranti kad cia tik vaikiski atmazai. :) Kiekviena geima ji kuriant
lydi, kruvos, screenshotu, autoriu review. Paskui isleidus kruvos klipu in
game, kritiku review, geimeriu atsiliepimai forumuos ir labai daznai demo
(sutinku kad nevisada). Tai pilnai pakankama kad nusprest ar noriu isigyti
game ar ne. Kainos slidus dalykas, negaliu sprest daug tai ar mazai. Bet
tikrai ne milijonai. O uwe kaip pvz. daviau, jis daro shuda, bet to shudo
pilna trakeriuos, kitais zodziais visi patys darom jam reklama.

> [...]
> nemirkteledamas - 10 euru tikrai nera dideli pinigai _man_ - jei vis
> zhaidimai butu po 10 euru, ash net nesivarginchiau piratintis.

> Tu tikrai tiki shituo sakiniu? Ar _tu_ pirktum vien del to, kad kazhkas
> tau kazhka pasake? Ash lygiai taip pat nemanau, kad tu, ar kiti zhmones,
> kurie sugeba laukt puse metu po zhaidimo pasirodymo, tam, kad nusipirkt
> nukainuota stovetu prie parduotuves 5 valandu eileje, kad galetu nusipirkt
> kazhka naujo. Ash - stovechiau:) - hell ash i panavezhi vazhiavau, kad
> nusipirkt wii, nes, tada, kai nusprendzhiau, kad jo noriu, niekur nebuvo,

As nepirkciau nieko is obuoliu, bet yra daugybe zmoniu pasaulyje (ypac
amerikej), kurie nupirks bet ka su obuolio zenklu. Kitais zodziais jie su
dziaugsmu atiduoda jobsui savo pinigus. :) O kas liecia trekerius tai tu
pats paziurek, ten jau vertybiu neliko, viskas free ir viskas sumesta i
kruva ir bet kada bet kas gali pasiimt bet ka. Vadinas jau ner ko galvot,
patinka man tas ar ne, tiesiog imi viska is eiles ir siurbi. Galvoji
ateinati karta nors kiek vertins kazkieno darba? Ogi manau kad ne, atejau
atsipuciau, pabandziau, shudas, imam sekanti, ten ir shudas ai nu ir px. :)