Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-23 12:55:11
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:ik2o5v$nt0$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsiputei is Interneto, vadinas nenupirkai is gamintojo/autoriaus.
> Automatiskai jam padarei vienos kopijos kainos nuostoli.

bullshit! magica atsisiunchiau piratine, uzhsinorjau zhaist onlaine -
nusipirkau tikra. Serious sama tevui atsiunchiau piratini, pageimino,
atsiunchiau originalu, kad turetu steame - kiek zhinau zhmoniu, kurie wow'a
geimino piratiniuose servuose paskui perejo prie originaliu. Daugumos
zhaidimu ash tiesiog nezhaischiau, jei nebutu piratiniu variantu, nes jie
neverti savo kainos.

> Nejau taip sunku suprast? O apie reklama tai net juokinga klausyt, visi
> suzinojo kad knyga/game/muvie labai gera ir visi atsipute laimingi.
> Autorius/gamintojas sokineja is laimes - jie populiarus!

spek ish triju kartu, kiek ish tu, kurie dabar atsisiunte crysis'a nauja
nulykinta, ar ta pati levai subuildinta hl2 paskui pirko normalu? Jie
siuntesi ne del to, kad 'pavogt' - jie priklauso early adopteriu
populiacijai, kurie nori viska ishbandyt pirmi, px, kad tas dalykas bugovas,
ir/ar overpraisintas - tik del tokiu zhmoniu it rinka ir laikosi in general.
Kiek zhmoniu pirktu iphone'a 4ta pasirodymo diena atstoveje 5 valandu eiles,
net nezhinodami kas yra viduj, jei nebutu early adopteriu?
(http://en.wikipedia.org/wiki/Early_adopter )

beja, valve per-emploee yra turtingesne uzh googla, appla ir pan - taigi ji
tikrai nemire del shito vaikinuko