Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-28 13:10:19
"amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message
news:ikftsc$v2l$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra viena smulkmena, geimai ne pirmo butinimo daiktas, tai ne maistas, o
> pramogos, tu nieko neprarasi jei nepageiminsi, ar nepaziuresi kokio muvio.
> O zmonems kuriantiems juos tai pragyvenimo saltinis, duona kasdienine. Vat
> ir viskas. Seipo kazkaip net diskutuot jau neidomu, nes viskas sukas apie
> ta pati - man per brangu, todel pasiimsiu naxaliavu.

vel tu apie ta pati - vogimas parduotuveje nera lygu piratavimui, jei jau
lygint, tai daugmazh lygybe galima deti:
ash negaliu sau leisti eiti i restorana valgyti prabangiu patiekalu - todel
atsisiunchiu kazhkieno pavogtus ir internete paplatintus ju receptus ir
pasidarau +/- toki patiekala namie. Taip jis nera visai toks pats (suprask,
nera online turinio), bet - oh well.
O pagal tave isheina taip, jei negali sau leisti valgyti stikliuose,
reishkia ir namie negali darytins nieko ish ju meniu, nes tu per prastas
tokiam maistui - restorano maistas nera pirmo butinumo preke todel eik
grauzht bulkos (ne bullkos=)?
O kiekvienas namie pasidares kazhka ish stikliu meniu automatishkai reishkia
kad stikliai neteko 150 lt? Skamba kvailai? Lygiai taip pat kvailai skama,
kad kiekvienas parsisiustas zhaidimas = negauti pinigai kurejui.

> Kai susimastai taigi ple, ant kiek vaikiskas pasiteisinimas. Kai nupyzdyji
> sokoloduka uz pora litu maximoj tai jau geda, o va kai puties kasdien
> geimus ir muvius kainuojancius desimtim baksu tai kazkaip ir px.

klausimas - kiekvienas myPhone'o pardavimas, ar kiekvieni Nykie treningai
nupirkti turguje reishkia kad applas ir nike negavo pinigu? Ar tai reishkia,
kad tie zhmones ar taip, ar taip nebuvo ju target groupe'as? Zhiurek kaip
elgiasi mados pasaulis. Zhinai kodel visokie D&G dzhinsai turi baisius per
visas kelnias einanchias D&G emblemas? Todel kad madoje nera copyrightu -
vienintelis dalykas ko negali vogt yra prekes zhenklas. O patys mados namai
senai nebegaudo ir nekisha pinigu i poddelku gamintoju gaudymus (ta daro
policija, bet kitais sumetimais - nesiplesiu) - todel kad senai suprato, kad
zhmones perkantys D&G, ar armani dzhinsus turguje nera ju pirkejas. O jis
vis tiek neshioja ju reklama ant shiknos. Tas pats su zhaidimais -
nusipiratines ir paskui apie ta zhaidima aprashes forumuose ar portaluose
ash ji nemokamai reklamuoju (ash negaunu nemokamu kopiju, kaip gauna visokie
gamespotai etc.), man nieks nemoka uzh tu gaminiu reklamavima - taigi mes
gyvenam tokioje simbiozeje - ash imu ish ju nemokamai, bet investuoju savo
laika aprashydamas ir taip reklamuodamas ju produkcija.

>Tipo a xule, visi taip daro. Tai tada siulau sussikviesti pvz. kokius valve
>akcininikus ir pareiksti mazdaug taip - "Na tipo vyrai mes va cia pamastem
>ir nutarem kad jusu pelnas per didelis ir siulome sumazinti geimu kainas
>iki 1 bakso, ir kad tai pasiekti siulome sumazinti atlyginumus
>programeriams, o dali isvis atleisti. Ko pasekoje pazadam bent jau lietuvoj
>nupirkti koki 100 kopiju nauju geimu, ir tie 100 baksu labai pades jusu
>biznyje, o ir aplamai bus didelis respect'as is musu." Panasiai galima ir
>Microsoftui pasiulyt. As isitikines jie su dziaugsmu palaikys jusu ideja.

Turejau kazhkada minchiu bandyt ikurinet imone, kalbet su didzhiausiais
platintojais ir gamintojais apie specialiu kainu pritaikyma musu regionui,
bet pakalbejes su zhmonem, kurie ten bande suktis supratau, kad deja to
nepavyks, nes didzhioji dalis platintoju per daug aroantishki shia tema ir
jiems absoliuchiai px ant musu miniatiurines rinkos...
http://www.technologijos.lt/n/technologijos/it/S-17724/straipsnis?name=S-17724&l=2&p=1

apklausos rodo, kad "90 proc. apklaustųjų už intelektinės nuosavybės
duomenis sutiktų mokėti, jei juos būtų galima įsigyti daug mažesne kaina" -
dabar tai tik leideju zhingsnis. Ar jei nori musu rinkos ar ne?
Pasikartosiu, jei toks stymas pradetu sukt lietuvai visus AAA zhaidimus po
10-20 euru, ash net nebegalvochiau apie piratavima. Taip, lelesiusiu - tada
visi prades pirkt ish lietuvos.. vai vai - pririshk prie korteles. Tik su
lietuvishkom, latvishkom ir estishkom banko kortelem gali gaut shito regiono
kaina.

> P.S. taip as labiau megstu vilnos gaminius negu sintetinius, jei tamstai
> tai aktualu.

Tada sekantis trick question'as:) Ar tamsta kartais nemegstate kalbeti apie
kai kuriu programu eulas net ju neperskaites?:)
ir klausimas nr 2. Ar tamsta kartais neturite kartais tokiu spragu
ishsilavenime, kad maishytumete graikishka raide 'Miu' su raide 'U' ?:)