Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-23 12:39:59
Atsiputei is Interneto, vadinas nenupirkai is gamintojo/autoriaus.
Automatiskai jam padarei vienos kopijos kainos nuostoli. Nejau taip sunku
suprast? O apie reklama tai net juokinga klausyt, visi suzinojo kad
knyga/game/muvie labai gera ir visi atsipute laimingi. Autorius/gamintojas
sokineja is laimes - jie populiarus!