Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: amenox
Data: 2011-02-28 14:43:50

"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:ikg40c$b7u$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> tobulino belekiek metu, o tu vat paemi ir pasivogi recepta. Tavo
> pasiulymas = ne tik recepta pasivogt, bet ir visus yrankius pasidaryt savo
> rankom, o darzhoves uzhsiaugint savo darzhe.

> ish dalies, bet ne '='

> ne - trulikas/autobusas nuo zhmoniu kiekio turi aukshtesnius eksplotavimo
> kashtus, ne daug, bet aukshtesnius - piratine kopija nieko papildomai
> developeriams nekainuoja. Bet vel - ne kiekvienas zuikis = nenupirktas
> talonelis, nes kai kurie matyt ilipo tik stotelei, o jei butu viduje
> kontrolierius - neliptu, o ta stotele kaip visada nueitu pesti.

Tai pala, pagal tave gaunas kad developeriai turi sukurti viena kopija ir ja
parduoti? Net legaliai parduodami zaidimai yra kopijos nuo pirminio
produkto. Tai tada klausimas KIEK kopiju turi padaryti developeriai? Tu
zinai atsakyma i si klausima?

> Ash nekalbu apie forumus - ash rashau apzhvalgas i portalus.

Lietuviskuose? Ten lankosi tokie patys kaip mes, praktiskai didzioji dalis
eis po to i LM.

> Tikrai taip, todel ir neegzistuoja vien zhaidimams, ju apzhvalgoms ir
> reklamoms skirti puslapiai/parodos ir pan.. oh, wait...

> na pasak mitu ir gandu, gariunuose gali nusipirkt ta pachia turkisha
> poddelka kaip ir aukshtos klases parduotuvej - ash deja chia neekspertas
> pakomentuot negaliu.

> Piratineje kopijoje negauni online turinio, negauni dlc, negauni
> palaikymo, negauni visu niekuchiu kuriuos gauna legalus pirkejas, taigi
> piratine kopija nera = originali kopija.

Fignia viskas, visko ko pagrindas game, koks skirtumas kaip jis ipakuotas?
Tuo labiau daugelis geimu isvis online platinama, be jokiu tu dezuciu. Beje
tie papildomi shudukai paprastai ir kainuoja brangiau.

> reishkia shventa, diskusija baigta. Pala, o jei ash tikiu? kaip tada?

Tu tiki apklausa, bet nenori paziuret kas vyksta dabar. Gal but siek tiek
sumazes tas piratavimas, bet kol nepamatysiu rezultatu nepatikesiu.

> gal galima shaltiniu? nes negirdejau shitos istorijos

Dabar greit nerasiu, buvo nufilmuota laida tarp rusu piratu partijos ir
berods 1C atstovu. Ten dar dalyvavo goblin'as, cia ne is RPG o toks zinomas
vertejas rusijoj. :) Pabandysiu surast, senokai ji mates.

> ash nekalbu apie lokalizacijas, verstu i lietuviu kalba zhaidimu ash
> nezhaischiau. Kainu lokalizacija ir viskas. O tas, kad pasirodys LM'e
> nereishkia kad jis nebus nupirktas, zeitgeistas, linuxas ir pan yra lm'e -
> nors jie platinami nemokamai. Sutvarkyti reikia kainodara

Speju greiciau mes i debesus numigruosim negu kainos nukris.

> reishkia gerai, ne tas zhmogus;) ..

> bet jie teisingi. Ar tu manai, kad policininkas rekiantis apie narkoti
> zhala gali pats vartoti juos namuose ir tai bus moralu. O kunigelis
> rekiantis kaip pedikai yra ishkrypeliai ir kaip dievas juos nubaus pats
> gali but uzhsislaptines homoseksualas ir chia irgi nieko vaidmainishko?
> Mamutovas teisingai dainavo: jei tu nori keist pasauli - keisk pirmiau
> save. Taigis jei advokatauji anti-piratavima - pachiam pirataut yra kaip
> minimum veidmainishka.

As neadvokatauju. Problema ne tame kad siunciames is LM, problema kad
dauguma tai skaito normaliu reiskiniu. Jei kada nors atsiras kainos kokiu
norime ir tada poziuris pasikeis, ir reikes sakyti taip kaip dabar as sneku.
Va ir klausimas ar kas pasikeis tada? Prie gero greit priprantama.