Tema: Re: the boy who stole half-life 2 (article)
Autorius: bullka
Data: 2011-02-23 15:20:28
Na aš 3x daugiau:

Viso per 2010-2011 video žaidimams: 1420,69Lt

Iš jų intelektualiam/legaliam turiniui (žaidimai, virtualūs pinigai
žaidimams, addon'ai, subscriptionai): 667,63Lt

Viskas, kas liko: hw, aksesuarai, nelegalus turinys, hackinimo įrankiai ir
pan.

Tai ar 667,63Lt per metus skaitosi, kad aš labai piratauju, ar ne... velnias
žino :)