Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-18 18:20:33
Man tai labiau slaviskas pseudonimas.

"Bronco"  wrote in message news:ofk6va$5pn$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-05-18 08:56, Linas Petkevičius wrote:
> Turiu galvoje, kad jei pas tave pastovus pirkimai is Lietuvos dabar,
> logiska, kad tau siulo Tamara, o ne Abdula.

Ir kame logika? Specialiai pasižiūrėjau seno refund susirašinėjimą, kai
prekė buvo pirkta belgišku adresu, apmokėta belgiška kortele ir profilis
registruotas Belgijoje, tai pasirašė Sandra Tomic.

Nematau aš čia jokios logikos, jog Amazon parinkinėja lietuviams
serbiškas ar pan. pseudonimų pavardes. Jau tada gal pasirašytų Marytė
Melninkaitė ar pan..

Absoliučiai viską paaiškintų paprastas dalykas, jog jų klientų
aptarnavimo centras yra kažkur Balkanuose. Na o bet tačiau, radom eilinį
Š, dėl kurio gaištam laiką diskutuodami.