Tema: Re: europietiskas Amazon
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-12 01:55:17
Dėl Amazono supporto tai galiu tik patvirtinti. Aukščiausia klasė.

Bet aš tai vistiek nesuprantu to amazono naudos :) Technika kainuoja
(dažniausiai) pakankamai panašiai kaip LT. Pigienų pirkt neapsimoka, nes
siuntimas vistiek yra kažkoks minimalus.

O ten kur daug kas pigiau (.com) į Europą (tiksliau į rytų Europą)
nenori siųsti.

Drabužiai amazone kainuoja beveik euro tikslumu tiek pat (aš perku
visokius 5.11 ir panašiai).

O kas liečia smulkme pigią - tik ebay kiničiai. Aš net DX/Aliexpress
neperku, nes ten antkainis didesnis nei ebay'jinės konkurencijos :)
Pinigų beveik niekad neprarasi (nes kiniečiai dar ir nučiulps, kad
atsiliepimo blogo nepaliktum), tik reik įsivertint, kad eina 40 dienų,
tada persiuntimas dar tiek pat nes nieko negavai 33% atvejų..